معرفی شرکت

این مجموعه با نام شرکت سی آر سی CRC و نام تجاری بولینگ ( عبده ) در سال ۱۳۴۲ شروع بکار نمود. فعالیت آغازین صرفاً بیلیارد و بولینگ و سرویسهای نوشیدنی ، پذیرایی و تعداد معدودی رشته ورزشی بود.

پس از پیروزی انقلاب و تملک توسط بنیاد در قالب شرکت سهامی خاص با نام شرکت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران با اساسنامه ای متمایز از گذشته ادامه فعالیت داد و در طی سنوات فعالیت این مجموعه با محوریت سیاست تنوع و نوآوری قادر به ایجاد چیدمانی متنوع از رشته های ورزشی بوده تا پاسخگوی تأمین اوقات فراغت سالم ، مفرح و هدفمند مصرف کنندگان باشد ، از دیگر ویژگی های متمایز این مجموعه ، بهینه سازی اوقات فراغت با درنظر گرفتن خواستگاه کلیه گروههای سنی اعم از کودک ، نوجوان و ….. کهنسالان است . توزیع متوازن فعالیت های اصلی بشرح ذیل است :

  • فرهنگی ( مشتمل بر پنج سینما و دو واحد نمایش تئاتر زنده )

  • ورزشی ( اعم از ورزش های گروهی ، انفرادی )

  • تفریحی( دنیای بازی )

  • تجاری ( انواع غرفه و فروشگاههای ورزشی و رستوران های سنتی و فست فود ، تالار پذیرایی و …..) این مجموعه توأماً با سیاست اداره و اجاره آمادگی انعقاد قرارداد بابت همایش ها ، نمایش های سینمائی ، کنفرانس ها و برگزاری خدمات گروهی ورزشی است


ماموریت

  • توسعه و رشد خدمات فرهنگی ، ورزشی و تفریحی به منظور تسریع ، تسهیل و تقویت منابع انسانی و سلامت جامعه برای خدمت در حوزه تولید و خدمات کشور .

  • مشارکت در توانمند سازی تأمین اوقات فراغت سالم و با نشاط برای کلیه اقشار و گروههای سنی

  • تمرکز برای نوآوری ، خلاقیت بابت تکمیل زنجیره ارزش در ارائه بسته های فرهنگی ، ورزشی تفریحی و آموزشی

  • شریک و همکار نهادهای آموزشی و پرورشی با مکمل سازی برنامه های تدوینی و بازوی مشارکت در اشتغال


 چشم انداز

  • جایگاهی ممتاز بعنوان مجموعه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی و میزبانی فراتر از انتظار مشتریان ،نامی معتبر واعتباری شایسته در نزد شهروندان .

  • یادآور شادی و لحظات بیاد ماندنی برای کلیه میهمانان داخلی و خارجی

  • انتقال شجره ای اعتبار و کیفیت نزد والدین ، فرزندان و …..

  • اعتماد آفرین و سرآمد در عرصه ورزش ، مشارکتی هدفمند و کارا در گذران اوقات فراغت

  • سازمانی یادگیرنده با افق والا از حیث وجهه و اعتبار

  • مجموعه ای متمایز در زمینه آموزش رشته های ورزشی در کلان شهر تهران از حیث تأمین خواستگاه مشتری و مسیر تکوینی ورزش های عمومی ، حرفه ای و قهرمانی 


 استراتژی

ارتقاء ارزش مجموعه ، با نگرش ویژه به سرمایه هوشمندی و دانش سازمانی و توسعه و تحکیم آن از طریق بهینه سازی فرایند های مدیریتی ، سرمایه های انسانی ، هدایت بازار مصرف از بازار یابی به بازار شناسی و بازار سازی ، تقویت نام و نشان تجاری ، تکمیل زنجیره نوآوری سبد محصولات ، استقبال از مشارکت اقتصادی درآمد زا  با حداقل سرمایه گذاری ، انطباق با تکنولوژی از حیث استانداردهای سرمایه گذاریهای مادی و معنوی ، بهبود مستمر ، افزایش توان مالی با مدیریت سهم عوامل فروش ، تعادل بین ریسک وبازه در قالب سازمان یاد گیرنده .


 

شعار 

  • آرمان ما شراکت در شادی های شماست

  • اندیشه ما شادی های پاک فرزندان این مرزو بوم است .

  • تعامل سازنده با دنیای کودکان و نوجوانان نماد ارزش ماست .

  • یادمان ما لحظات نشاط ، وفاق و دوستی جمعی است .


 

اهداف

  • افزایش سهم بازار ، اثر بخشی و کارآئی از طریق بهینه سازی تکنولوژی تأمین اوقات فراغت

  • مشتری محوری در عرصه های ورزش سینما و تفریحات به منظور ارتقائ توانمندی منابع انسانی بعنوان سرمایه های ملی کشور .

  • مکمل سازی آموزش آکادمیک با تجهیز به تکنولوژی های نوین فراگیری مهارت و تخصص های ورزشی در تعامل با سازمان های موجود در محیط فعالیت